Молочна продукція ТМ «Куликівка» впродовж багатьох років є гарантом високої якості та 100% натуральності! Молоко, сметана, сири, йогурти й море інших смаколиків виготовляються з якісної сировини, до якої додаються професіоналізм команди підприємства та досконалий смак.
Про те, як продукція ТМ «Куликівка» завоювала серця тисячів прихильників корисного харчування, розповів Анатолій Дідур, голова Наглядової ради ПрАТ «Куликівське молоко».
— Пане Анатолію, продукція ТМ «Куликівка» є однією з найкращих на Чернігівщині. Розкажіть про секрет успіху підприємства.
— Знаю, що для багатьох споживачів наша продукція є однією з найкращих в Україні, і цим я особисто дуже тішусь. Ми справді намагаємося стати національними лідерами в молочній галузі, щодня вдосконалюємо свою роботу, аби бути ще кращими.
Основний секрет успіху — вміння працювати командою. Коли я очолив ПрАТ «Куликівське молоко», ставши головою наглядової ради, колектив уже був згуртованим. Особисто я співробітників не призначав. Але я щасливчик. Люди виявилися справжніми професіоналами своєї справи, котрі, якщо задати амбітний вектор роботи, правильно мотивувати, прислуховуватись і вибудовувати довірчі стосунки, показують чудові результати. Тільки за останні два роки ми запустили стільки нових позицій, розширили географію продажів, успішно пройшли декілька аудитів, у тому числі й від національних торговельних мереж.
Я люблю повторювати цитату великого підприємця, найзаможнішої людини свого часу і філантропа Ендрю Карнегі, яка звучить приблизно так: «Заберіть у мене моїх людей і залиште заводи, і з часом трава буде рости на їхньому місці. Заберіть у мене мої заводи і залиште людей, і через деякий час у мене будуть нові заводи». Я переконаний, що люди, об’єднані великою ціллю у згуртовану команду, вирішують усе. Ось такий секрет успіху.
— Хто є постачальниками молока та як контролюється його якість?
— Ми заготовляємо молоко як у сільськогосподарських підприємств, так і в населення. Відсоток фермерського молока збільшується з року в рік. Молоко, з якого виробляється продукція для кінцевих споживачів, виготовляється виключно з фермерського молока вищого й екстра ґатунків. Ми навіть додали на етикетки своєї продукції напис «100% з фермерського молока», що на 100% відповідає дійсності.
У нас є власні лабораторії – вхідної сировини та готової продукції. Молокосировина, яка заходить на підприємство, перевіряється на велику кількість показників. Задля її безпечності ми робимо аналізи на кількість мікроорганізмів та соматичних клітин, інгібуючи речовини, різноманітні домішки в молоці, на наявність води. Також співпрацюємо з районними ветеринарними установами, котрі перевіряють утримання корів на фермах та в приватних господарствах. Якщо молоко за якимись параметрами не відповідає державним стандартам, воно повертається постачальникам або утилізується на місці.
Ще наш відділ заготівлі сировини на чолі з керівницею Світланою Григорівною Біліменко робить планові та позапланові виїзди на ферми, де відбирає аналізи й консультує, як покращувати якість сировини. Це дуже важливо, адже постачальники – наші основні партнери, і ми хочемо, щоби вони розвивалися разом із нами, покращували якість молока, що виробляють, та були задоволені співпрацею з нами. Ми вибудовуємо стосунки з ними за принципом win-win (виграв-виграв).
— У вас сучасний підхід до виробництва, чи планується з часом модернізація на підприємстві?
— Вона не просто планується, вона постійно проводиться. Якщо ми зупинимось у плані модернізації хоча б на декілька місяців, то навіть не стоятимемо на місці, а відкотимось назад. У нашій галузі велика конкуренція, є дуже гідні переробні підприємства. Тому ми націлені тільки на розвиток та успіх. З останнього, що зробили з нашою інженерною службою, – це оновлення ліній транспортування молочної сировини в цехах. Поставили й лінію з фасування продукції в пляшки. Думаю, наші споживачі помітили, що за останній рік ми запустили декілька видів продукції у пляшках різного об’єму, чого раніше не було. Також запустили нову холодильну камеру, що дало нам змогу розширити географію продажів на північ Чернігівської області. Також закінчуємо будівництво нової автоматизованої мийки для молоковозів. На місці точно не стоїмо, й поки я очолюю це підприємство, зупинятися не будемо. Як то кажуть, розвивайся або закривайся. Я – за розвиток!
— Яка продукція ТМ «Куликівка» найбільш популярна серед споживачів?
— Хітами продажів є наша сметана, вершки і масло. Якось історично склалось, що ми справді вміємо робити ці види продукції. Можливо, це звучатиме не дуже скромно з мого боку, але, на моє переконання, ми робимо найкращу сметану, вершки та масло в північній Україні.
Також у березні минулого року ми запустили нові питні йогурти зі справжніми фруктами. Почали з йогуртів із полуницею, потім додали чорницю, потім банан і яблуко-чіа, а в грудні презентували «зимовий» смак лимон-імбир. Вони показують стійке зростання продажів.
— А що з власної продукції полюбляєте саме ви?
— Весь асортимент продукції, який ми виробляємо! Я вживаю молочні продукти тільки нашого виробництва. Найбільше за все я люблю наше питне молоко, масло вершкове і шоколадне, а також сир «Російський».
— У йогуртах ТМ «Куликівка» використовуються сублімовані фрукти, і вони мають велике розмаїття смаків. Розкажіть, будь-ласка, про особливості їх виробництва. Чи потрібні для такого смачного та корисного продукту особливі умови й технологія?
— Як я вже зазначав, сьогодні ПрАТ «Куликівське молоко» виробляє п’ять видів йогуртів із сублімованими ягодами та фруктами. Розробляючи новий продукт та дотримуючись нашого слогану «Здоров’я всередині», ми вирішили зробити наші йогурти кориснішими за йогурти інших виробників шляхом використання найкращої молочної сировини, яка надходить до нас на виробництво, та додаванням нового досконалого інгредієнта — сублімованих ягід і фруктів. Декілька слів про сублімати: чому саме сублімований продукт, а не фруктові пюре, наповнювачі, ідентичні натуральним тощо. Тому, що корисну дію йогуртових заквасочних культур ми доповнюємо ягодами та фруктами, які на 98% зберегли корисні речовини: вітаміни, мікро- та макроелементи. Висока якість молока, сублімовані полуниця, чорниця, яблуко, банан, лимон, імбир роблять наші йогурти ідеальним продуктом для вживання вдома, для перекусів у дорозі, для дітей у школі.
Використання вищевказаних сублімованих ягід та фруктів підсилює смак, додає натуральний колір, збільшує харчову цінність нашого йогурту! Виробництво йогуртів відбувається згідно з технологією, розробленою на нашому підприємстві завідувачкою виробництва Оленою Миколаївною Книр, і є нашою гордістю та виробничою таємницею. Можемо сказати, що сублімовані ягоди та фрукти потребують певних умінь із ними працювати, які здобули наші майстри під час перших експериментальних тестових виробництв. Для наших корисних та смачних йогуртів потрібні умови зберігання, як для звичайних кисломолочних продуктів, при температурі від 2 до 6 градусів Цельсія, не більше 14 діб і в герметичній тарі.
— Чи не плануєте виробництво йогурту взагалі без використання цукру?
— Такі задуми в нас є. Ми ще думаємо і про випуск безлактозної продукції. Скажу чесно, це не в наших найближчих планах, але ми бачимо, які тренди існують у світі, і тренд натуральності продуктів, максимального наближення рецептур до домашніх/традиційних рецептів є одним із ключових. Це стосується не тільки молочних продуктів.
— Яких новинок чекати споживачам від ТМ “Куликівка”?
— Після запуску йогуртів в пляшках ми поквапливо відмовились від виробництва йогуртів у м’якому пакуванні, але з торгівлі продовжував іти постійний запит. Тому найближчим часом повернемо їх на прилавки, але вже в новому дизайні.
Також у найближчих планах розширення асортименту молока питного шляхом запуску виробництва молока інших жирностей.У цілому ж у 2021 році наші плани більше стосуються розширення географії продажів і їх ефективності, а також побудови потужного бренду “Куликівка”. Ми вже ведемо перемовини з рекламними й SMM-агенціями для розширення впізнаваності торгової марки та правильної комунікації з нашими споживачами, грамотного донесення наших меседжів.
Підготувала Поліна МОГІНСЬКА (ДЕСНЯНСЬКА ПРАВДА)